Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 2 mars 2011

Nya tag!


Ett drygt halvår senare och jag tar nya tag! Den här gången fast besluten om att jag ska klara av det hela vägen ut. Jag startade på nytt mitt förhållande med Cambridge den 21 februari och jag tänker inte göra slut på vår relation förrän i augusti!

Jag har gjort ett schema som ständigt påminner mig om att vårda vår relation och på något underligt sätt så har det gått så enkelt! Jag är själv väldigt förvånad, men antagligen så behöver jag dessa ständiga påminnelser för att nå mitt mål.

Jag startade denna gång lite mildare än förra gången, jag har valt att dricka två shakes och äta en bar. Det funkar väldigt bra och jag är aldrig hungrig. Jag dricker dessutom 3 liter vatten varje dag. Jag blev oerhört glad när jag ställde mig på vågen i förrgår, och såg att jag under min första vecka hade tappat 5,3 kilo! Helt fantastiskt! Trots att jag har så många kilon som jag ska tappa så känner jag att jag är mindre. Så, det rullar på och jag håller mig till Cambridge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar