Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 17 juli 2010

Nya tag!


Har varit borta en tid och ängnat mig åt fusk! Efter att ha gått ner 14,5 kg, sommaren på intågande och starten på min semestern så var det svårt att hålla fast vid mina shakers. Så jag började fuska! Fuskade med god mat, fuskade med chips, fuskade med gott vin, fuskade med glass och fuskade med massor av godis! Allt var så otroligt gott! Men efter 4 veckor så kände jag att fusket måste få ett slut. Så jag tog tag i mig själv och började på en ny vecka tillsammans med min goda vän Cambridge, en vecka fylld av 21 chokladshakes!

Första dagen var hemsk! Åh, vad jobbigt det var... Ville bara äta. Klagade på de andra här hemma som njöt av sina talrikar fyllda av god mat. Men trots mitt klagande så hängde jag i och klarade av första dagen. Klarade sedan av hela veckan och jag kände mig nöjd! Efter 7 dagar gick jag och vägde mig och jag hade gått ner 2,7 kg! Kändes som en seger efter allt godis som jag hade stoppat i mig! Jag köpte nya shakes och godis-bars med smak av youhurt-annanas och apelsin-choklad. De är lite dyrare, jag betalar 32:- / st för dem. En shakes kostar 23:- Men jag gillar dem så jag köpte så många godis-bars att jag kan ta en varje kväll! Kändes fantastiskt bra!

Trots 4 veckors av njutbart fuskande så har jag ändå gått ner 17,2 kg!
Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar