Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 19 juli 2010

Tankar...



Har tidigare aldrig varit hungrig när jag är tillsammans med Cambridge. Men det är jag nu. Tror att det beror på att jag har valt att byta ut en shake mot en godis-bar varje dag. Jag tror inte att en godis-bar ger samma mättnad som en shake. Problemet är att jag är lite trött på mina shakes just nu och min lilla godis-bar är liksom min "livlina" för att jag ska orka fortsätta! Har också gjort en annan tabbe - köpte enbart chokladshakes när jag var och vägde mig i torsdags. Gjorde det för att jag är så trött på de andra smakerna, men nu börjar jag tröttna på ckokladsmaken. Ska prova att göra glass på den tror jag! Ska mixa den tillsammans med iskallt vatten och is! Kanske blir det godare! Skulle gärna ha gått iväg och bytt ut några av mina chokladsmaker till andra smaker, men det är stängt på Cambridgekontoret i tre veckor, så jag får hålla i och göra allt jag kan för att ändå njuta av mina chokladshakes! Känner att jag har gått ner lite till och det gör allt lite lättare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar